Tuesday, July 31, 2012

Akhirnya, usaha kami berbaloi.

Assalamualaikum.

Kata orang berita baik dan gembira wajib dikongsikan bersama. Bukan untuk membangga diri tetapi untuk berkongsi kegembiraan dengan orang lain. Atas nasihat dan dorongan pensyarah saya-Dr Zurina, saya dan 4 orang sahabat-Hani, KayKay, Murni dan Yana telah menghantar projek animasi 3D kami untuk memasuki pertandingan APICTA 2012 yang dianjurkan oleh MSC Malaysia. Sekadar cuba-cuba dan kami tidak mahu manghampakan harapan pensyarah kami. Tetapi mestilah kami mempunyai harapan untuk memenangi pertandingan ini. Semalam saya mendapat panggilan daripada Hani dan Alhamdulliah, projek animasi 3D kami telah layak dan memasuki pusingan kedua. Sekali lagi Alhamdulillah kerana usaha kami berbaloi.  


Video pertama ialah video animasi 3D yang kami siapkan untuk subjek Aplikasi Pemodelan Animasi 3D.


Video kedua ialah video yang sama tetapi telah kami perbaiki kualiti audio dan kami pertandingkan dalam pertandingan APICTA 2012.


Tugas kami belum selesai lagi kerana kami perlu melakukan pembentangan tentang projek kami ini di MSC pada 9 Ogos 2012. Semoga kami berjaya melakukannya. Insya-Allah, saya akan beritahu perkembangannya kepada anda nanti.

Salam sayang daripada Wanie.




No comments:

Post a Comment